20080729

¡31 mensajes!

Data Estel·lar vesprà Dimarts 20080729

Quan va començar el mes, inclús abans, vaig pensar que calia actuar (pensar vs actuar) i que me n'havia de desfer d'una bona pila de material que era tema de blog.

Però ara em poso a comptar i n'he fet 31 missatges, amb aquest, al blog! 31! No ho sabia ni ho tenia planificar.

Encara queden un parell de dies de juliol. Així que encara puc fer tres o quatre missatges amb contingut real, no com aquest que només per marcar la fita.

Segurament no podré fer-ho però material en tinc.
I,
tenint un teclat, mots no em falten
.
(frase reutilitzable com a slogan del blog)


En aquests 31 missatges hi ha hagut una mica de tot: moltes paraules rares, oracions complexes inacabades i sense contingut, temàtiques noves a Internet, revisions de continguts anteriors, he parlat d'altres webs i blogs, he estat punyent i polèmic, còmic o potser sarcàstic, no necessàriamente optimista però sempre donant alguna idea, he intentat ser rigorós, tot i que no s'hagi aconseguit... i he intentat respondre comentaris. I tot això en més missatges que dies té el mes. I ha estat divertit.

Com que és difícil que es torni a repetir una circumstància tal que em permeti fer tants missatges seguits... em felicitaré a mi mateix.

I em dono pas a mi mateix per dir-me unes paraules: "no tinc res a dir".

Gràcies a tothom.